Mi-as dori sa fiu!

Mi-as dori sa fiu un ochi de vultur,sa pot scorni cu acuratete acele imperfecTiuni lumesti ce pot zamisli culori curcubeice in vlastarele campurilor luminate de apusul secatuit al soarelui.
Mi-as dori sa fiu o pana neagra,de lebada neagra,sa pot face contrastul feeric al luminilor curse spre diminetile calde ale lui augustrus .
Mi-as dori sa fiu o carte ale carei file cu colturile din dreapta jos sa fie udate de saliva saruturilor zamislite-n brume de iubiri ce-si indreapta sperantele spre patimase asternuturi.
Mi-as dori sa fiu acolo unde tu esti,acolo unde-s privelisti desucheate de prelinse priviri ale franturilor de geamat.
Mi-as dori sa fiu o cana plina cu lapte caldut,sa stau cuminte pe noptiera lemnoasa,tacuta si sa ma preling picatura cu picatura in barbia ta ,printre buzele stranse-‘ntrun plescait de placere.
Mi-as dori!

Leave a comment